Et friskt pust

Blomsterhandler Jeanette Hüttel, der ejer West Blomster, ønskede en fornyelse af forretningens visuelle identitet, dvs. firmaets ansigt udadtil.
Vi kiggede sammen på, hvilke flader, der var relevante for hendes blomsterforretning og fandt frem til følgende:

  • Selvklæbende mærkat
  • Manillamærke
  • Kort + kuvert
  • Gavekort
  • A5 kuvert
  • Visitkort
  • Fakturablok
  • Varebil

Efter en spændende introduktion i butikken samt en snak om, hvilke ønsker og krav Jeanette havde for opgaven, var kimen lagt for at udvikle en vedkommende og relevant løsning.

På et opfølgende møde gennemgik vi forslagene til det nye logo samt de tilhørende elementer, som udgør den røde tråd i den nye identitet. Efter små revisioner fik vi sammen fundet den helt rette linje for butikkens fremtidige udtryk og eksekveringen på de forskellige flader kunne udføres.

Herunder ses den nye selvklæbende mærkat på en indpakket buket.

Kunde:
West Blomster, Horsens

Opgaven bestod af:
Redesign af logo
Udvikling af ny visuel linje
Eksekvering på diverse flader

År:
2013